יום שני, 8 באוגוסט 2011

לחץ פלסטיני וישראלי על להקת ROXETTE לבטל את ההופעה בתל אביב

כצפוי, פעילים ישראלים ופלסטינים בכל רחבי העולם מפעילים לחץ על הלהקה השבדית לבטל את ההופעה בישראל. אפשר להילחם נגד המגמה הזו דרך פייסבוק וטוויטר של אנשי הלהקה ולשלוח להם הודעות שיש ישראלים שמאוד רוצים לראות אותם בישראל. זו מלחמה אינטרנטית בעיקר אז שתי דקות של כתיבת משפט לא יהרגו אף אחד.

אתר האינטרנט שמרכז את המלחמה נגד ההופעה של הלהקה:



פלייר שיצא בשבדיה נגד הלהקה:


3 תגובות:

  1. אולי יעיל יותר יהיה לשנות את המדיניות של ממשלת ישראל, של שלטון כיבוש על מליוני פלסטינים והקמת התנחלויות על אדמתם, ואז הקריאות מסוג זה יעלמו מעצמן?

    השבמחק
  2. אדם אתה כל כך חכם שאני שואל את עצמי למה לא חשבו על זה עד היום? אולי בגלל שכל פעם שנסוגנו ההתקפות רק התגברו? האם נחל עוז ושדרות הן חלק מהכיבוש? אם לא אז מדוע הן חוטפות טילים כל יומיים?
    נכון שזיכרון קצר זה דבר ידוע אצל שמאלנים, אבל להזכירך כבר ברק ואולמרט הציעו להם 98.5% מהשטח בנסיגה ללא שפיכות דמים והם סירבו. כן גם אז זה היה באשמתינו, הרי ברור שהם רוצים שלום ואנחנו הסרבנים סירבנו. סירבנו לתת להם את הכותל והר הבית ו...את תל אביב ובגלל זה אין היום שלום.

    השבמחק
  3. אדם, האם יהודה ושומרון (המוגדרים כהתנחלויות כידוע), אי פעם במהלך ההיסטוריה אכלסו ערבים?
    אם התשובה שלך היא כן, אבקש מקור אמין(!) לכך.
    אם התשובה היא לא\לא יודע, הרי שאין לעם הערבי (שאגב, גם לא היה קיים מעולם באיזורינו) שום זכות על אדמותיהם והמונח "כיבוש" הוא לא אחר מאשם האשמת שווא חמורה וחסרת בסיס.
    ועוד חידת טריוויה קטנה ממני אליך: מתי הוקם ה"ארגון לשחרור פלסטין" ומה ניתן להבין מהתשובה לשאלתי זאת בנוגע לאיזה איזורים מתייחס הארגון כארגונים כבושים ומהי מטרתו הסופית מתלכתחילה?

    השבמחק