יום שני, 8 באוגוסט 2011

עלמה זהר לא יכולה לממן חרדים ומבטיחה לצאת למלחמה, אם צריך, כשנצא מהשטחים



עלמה זהר שלחה מכתב לנתניהו ובו מספר דרישות להטבת מצבה של המדינה. מסתבר שלזמרת קשה לגמור את החודש. בין דרישותיה אפשר למצוא דרישה להמעטת ייסוד קניונים בארץ ושיפור ופיתוח הפארקים הציבוריים. בנוסף לכך כתבה זהר כי היא רוצה שהחרדים ילכו לעבוד כי נמאס לה לממן אותם והיא גם רוצה לצאת מהשטחים, כמובן. אין כמו למקד את החיצים באויב משותף למען המהפכה.

דרישות העלמה זהר:
"החרדים חייבים לצאת לעבוד. משלוש סיבות: כי אני לא יכולה לממן אותם יותר, כי הם חיים בעוני נורא וכי הסידור הזה גורם לשנאה ביננו וזה כואב לי הכי הרבה. והם גם חייבים ללכת לצבא או לפחות לשירות לאומי ולתת בדיוק את מה שאני נתתי למדינה. תן לי סיבה אחת טובה למה לא.

"אני רוצה לצאת מהשטחים. ארבעים שנה שפכתי שם דם, כסף ודמעות ומה יצא לי מזה? לא רוצה לשלוט על שני מיליון פלסטינים. וזה לא שאני לא מפחדת ממה שיקרה שם אחרי שנצא. אבל אני סומכת על עצמי ועל המדינה הזו. נלחמנו בעבר ונילחם שוב אם נהיה חייבים. להלחם כן, לכבוש לא. יש הבדל."

עכשיו אני רגוע. אחרי שיבואו הטילים מפלסטין בכפר סבא ובשדה התעופה בבן גוריון עלמה זהר הבטיחה שהיא תצא למלחמה. אפשר לנשום לרווחה. ולהמשיך במהפכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה